Sanane01 İki ay önce geçirdi. Allah başa vermesin çok kötüydü ilk üç gün ateşi çıktı kaç doktora götürdüm ilk üç gün normal diş cikariyordur dediler. Ucuncu gunun akşamı çocuk kucağımda bayıldı hastaneye götürdüm bir saat içinde ağzının ici dışı yara oldu bir ay boyunca bişey yiyemedi . Damardan beslediler ilk hafta . Emziremedim. Hastanede yattık . Görenler nous bunun ağzına diyordu şişti balon gibi tedavisi onları kanatarak oluyor . Çocuğu tutup günde dort kere yaralarini kanatiyordum gargara ile nasıl feryat figan etti yavrum .büyük adam olsa o kadar ağız yarasına bire üstüne kanatilmasina dayanamaz . Sizinde mi çocuğunuz oldu