Ebruu54 Kızlar bebeğim sekizinci haftasında üç gundhr her gece ağlama krizine giriyor ikinci ayda kolik başlar mı ya ya da büyüme atağı haftasında mı acaba bilgisa olan var mı doktie gaz ağrısı dedi ama daha önce hic yoktu böyle bişey üç gundue başladı
Yenibirisi Ebruu54 büyük ihtimalle gaz sancısıdır. 6 aya kadar olabilir gazları başlama süreci olmadığını biliyorum yani her zaman olabilir. Bacaklarını nazikçe karnına doğru çek 3 sn bekle indir. Bacaklarını karnıma doğru çek sağa sola nazikçe çevir 4 defa rahatlicaktır doktorum önermişti internrte de vardır mutlaka bakabilirsiniz
Goktug0905 Benim bebeğimde bir bucuk aylık üç gecedir aynı durumdayız.Ya büyüme atakları yada gaz sancıları oluyor.Bende bugun gaz damlası aldım