Semaarya merhaba, benim kızımda atopik. 3 senedir mustela stelatopia şampuan ve krem kullanıyorum. İyi geliyordu. Ama 4 aydır yüzünde sivilce gibi pütürlükler çıktı. Kuzenim dermatolıg ona sordum, kremi değitirmemi önerdi. avene xeracalm Önerdi. Daha iyi geldi gibi. Ama hergün kullanmak gerekiyor.