Merhaba arkqdaslar oglum dogustan kansiz dogdu hamileligim son aylarinda kansizlik olmustu asiri kusmaktan fazl beslenemedim neyse simdi degeri 8.5 ama 11 olmasi gerekiyormus ferrum kullandim surekli kustu gunu zehir oldu asiri bagirma neyse dedim ocean aldim bu ssfer de asiri huzursuz bir geve yatamiyor vermedigim gun cok iyi gece butun kivraniyor bacaginda kirmizi kirmizi alerji gibi birseyler cikmis asiri gaz oldu kakasini yapamadi kendi kendine oynardi bagirip duruyor napacagimi sasirdim ya asiri derece kan alindi bide dogdugu dogali ve son kan aldiklarindan sonra hicbirsry yememeye basladi herseyi yiyirdu oysaki sadeve sut iciyor onune koyulan herseyi firlatiyor napacagimi sasirdim ya