Merhabalar
8 ay 16 gunluk ikizlerim var oglum emiyor kizima sagarak veriyorum ama bugunler de hem oglumun emmesi azaldi hem de kizim sagdigim sütü icmiyor. Ek gidayi mi fazla veriyorum bilemedim sabah yumurta peynir tereyağ iki tane büsküvi ezip veriyorum ohlen çorba akşam yogurt bazen sade bazen meyveli. Babanne dede gun icinde tikistiriyorlar onlar mi fazla geliyor bilmiyorum Gün içinde yatarken uyanirken emziriyodum oglumu ama reddediyor. Kizim bugun toplamda 150 cc bile içmedi. Kayinvalidem birakcaklar sütünü sevmiyorlar deyip can sıkıyor. Neden olabilir var mi ayni sıkıntıyı çeken çözüm bulan. Gecici bisi mi ya da ekgidayla cok mu doyuyorlar ki. Offf canim cok sıkkın yaa