minnakanneyimben Arkadaslar bir haftalık bebeğim var dün değerimiz 13,5 çıktı suan meme mama ilerliyoruz uyukluyor kaldıramıyorum Ne yapmam gerekli canım onda lohusa halimle berbat durumdayım Öner’iniz var mı şunu yaptım geçti dediğiniz korkuyorum artık
nur-nr_123 minnakanneyimben bizim de aynı değerdeydi stres yapma cnm 13 lerdeydi 1 saatte bir emziiryordum bn uyumasına izin verme emzir bol bol yani 1 saat sonra uyandır ekstra bişi ypma bunlar yeterli olur
Umayimveannesi minnakanneyimben bol bol mama ver sütün yetmiyorsa canım biz öyle aştık sıvı alması gerek zorla kaldır uyutma
Bebegimm1 minnakanneyimben ustunu ciplak birakin islak mendil gezdirin ayak topuklarina sert sekilde vurun hastanede gostermislerdir.şırıngayla yandan doyurmaya calisin serce parmaginizi emerken bir yandan siringa ile verin yutkunur.cok kalin giydirmeyin sicaktan dolayi da uyanmayabilir.siz ustunu soyun islak bez gezdirin uyanir
minnakanneyimben nur-nr_123 canım sabahlara kadar kucağımda ve meme de mama da veriyorum ona rağmen sarılık yükselişte aklımı oynatacağım gercekten
minnakanneyimben Umayimveannesi veriyorum canım mama da meme de veriyorum sabahlara kadar kucağımda beşiğine koymuyorum ama ona rağmen yüksek yüzü sapsarı Ne yapacağımı şaşırdım artık
nur-nr_123 minnakanneyimben bizimde öyleydi uzayan sarılık o zmn anne sütünden kaynaklıdır bizimde öyleydi zmnla düşer yükselmediği sürece sıkıntı yok
Umayimveannesi minnakanneyimben şekerli su verdim ben ne yalan söyleyeyim enjektörle bide su verdim kaynamış ılımış bir kaç gün
Sema94 minnakanneyimben geçmiş olsun inşallah hemen geçer🤲 dogumdan bir hafta sonra bizimde oldu sarılık mastit olduğum için çocuğum çok ememişti kıyamam. Bizde sarı bez tülbent örtüyorlar üzerine bide beyaz ışığın altında yatırdım ben hep bol bol emZirdim birde çok şükür yükselmeden hemen düştü geçti sonradan zaten
Tinymom minnakanneyimben ayağının altının orta kısmına baş ve orta parmağınızla pot şeklinde vurun ama yavaş olmasın direk ağlayacaktır zaten sert vurursanız
Heyoo92 minnakanneyimben oğlumun 17 idi hastanede kaldik. Fetoterapi aldı. İlk günlerde her şeye alışmak zor oluyor ve Çok yıpratıcı oluyor ama korkmayın. Sarılık uyutuyor bebisleri. Altını açın, ıslak mendille silin. Topuklarina vurun.Burnuna dokunun. Bir şekilde uyanır. 3 aya kadar uzamisti oğlumun sarılığı. Ama doktor sakın yüzüne gözüne bakıp korkma çünkü en son yüzünden ve gözünden kaybolur demişti. O yüzden siz bol bol emzirin. 2 saate bırakmadan emzirmeye çalışın. Emdikce geciyor çünkü.🙂