zeyneperva24_06 Prensinannesii19 hapşırık normal özellikle altini açınca filan ama öksürük nasil öksürük
BenMathilda Prensinannesii19 bebegim günde toplam 3 4 sefer öksürüyordu, akut bronsiolitmis megerse. Doktora danışmakta fayda var. Eger yedikleri geri gelerek öksürüyorsa sorun yoktur ama onun dışındakiler muayene gerektirir
Toprak-hira59 Prensinannesii19 20 gunluk bebegim bizdede hapsurme ve oksuruk oluyor doktorumuz normal oldugunu soylemisti ama cok sıksa siz yinede bi dr’nuza danisin bizim gunde bir defa bazı gunler hic olmuyor dencek sekilde oksurugu
zeyneperva24_06 Babybus_ sebebini bilmiyorum ama bende korkup hasta mı diye doktora söylemiştim de onlar normal olduğunu söylediler tabi muayeneden sonra
MSU2021 BenMathilda benimde oyle 3 5 kez oksuruyor.. 2. Ve 3. Ay kontrollerinde dinledi sirtini bisey yok dedi.. dr mu degistirsem acaba?
Nerminumay Yenidoğan bebeklerde öksürük olması normal genelde odanın neminin düşük olmasından kaynaklanıyor ben de kendi bebeğimde korkmuştum doktora götürmüştüm her şeyinin iyi olduğunu söyledi tabi siz de içim rahat etsin diyorsanız bir kontrole götürün 🌸
BenMathilda MSU2021 takipte kalin, eger hırıltı, burun akıntısı, öksürükte artma, beslenmede bozukluk farkederseniz farkli daha iyi bir doktora gosterirsiniz derim