Bayanlar 14 aylık oglumun kafasının arkasında tam arkasıda degılde tepesının biraz altında hafıf sıskınlık gıbı bırsey var basını oksadıkca elıme gelıyor düşme vs de olmadı normal mıdır degılde bununla ılgılı cocuk doktorunamı yoksa baska bölümemi göstermeliyiz