Kızlar bebegım 22 günlük gaz sancısı oluyor ve kabız da oluyor sanırım cunku baya sıcak havlular ile masaj yapınca saatlerce anca o sekılde yapıyor . Tükenmek üzereyim 5-6 saat ağlıyor . Sab simplex ve nurse harveys damlaları var iki tane . Birlikte kullananlar varmış nasıl kullanabılırım tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ?