2erkekannesii Ben pozitif olduğumda 10 gündü. Sonra nedense 14 gün oldu. Şimdi 7ye düştü. 5. Gün negatif sonuç görünce de karantinadan çıkılıyor. Ne düşünüyorsunuz
Soe 2erkekannesii herkes korona olmadan rahatlamayacaklar heralde sürekli değişiyor. Olan bi daha bi daha oluyor. Ben geçen yıl hamileyken oldum korkuyorum
OncedenGurme 2erkekannesii omicron için yapıldığını düşünüyorum. Çok hafif geçiriliyor çünkü. Biz eşimle 3 gün ağrı çektik, sonra geçti. Şimdi 8 gün oldu hiçbir belirtimiz yok. Gayet sağlıklı karantina bitsin diye bekliyoruz 🤷🏻♀️
merve5561 2erkekannesii acaba mevcut karantinaları da bitirecekler mi benim 8.günüm bugün gayet iyiyim hiç bir belirtim kalmadı
2erkekannesii Soe inşallah bir daha olmayız. Ben yasim genç olmasına rağmen çok da rahat geçirmedim. Göğüs sıkışması oldu. Allahım kimseye vermesin.
OncedenGurme Nilarasu bebeğim de aynı zamanlarda rahatsızlandı. Ateş, öksürük, burun akıntısı yaşadı. Ağrısı olduğunu düşünmedik. Ama zaten azı dişlerinden dolayı son 1 aydır hep ateşli. Onun için bilmiyoruz, test yaptırmamızı önermedi doktoru
Pcoslubiranne 2erkekannesii 1 yıl oldu biz kovit olali.hala sirtlarim ağriyor.O zaman çok sıkıydı her şey.Şimdi çok önemsemiyorlar.
BugsBunnyy 2erkekannesii yeni arastirmalar yapiliyor bulas seviyesi uzerinden buna gore yeni kararlar veriliyor
manicurist 2erkekannesii ben şuan çok kötüyüm göz kapaklarım şişti basım ağrıyor gözlerimin beyaz yerleri kan çanağına döndü sulu sulu gözlerim 5.gün gidicem halimle.test vericem belki herkese geçicek orda yazık günah