Mrb anneler
Bebeğim 47 günlük. Sütüm de öyle çok değil, mama destekli gidiyoruz. Bu kilolar ( doğuma 76 ile girdim 70 im şu an) ve de bu kocaman henüz sönmeyen sezaryen göbeğim sinirimi bozuyor. Diyet yapmıyorum süt İçin, bol su içiyorum. Uykusuzluktan da feleğim şaşmış halde. Leslie ye başlasam sütü etkiler mi? Tecrübesi olan var mı? Paylaşırsanız sevinirim