Anneler iyi akşamlar bebeğim 20 günlük göbek kordonu düştü ama akıntı vardı doktora götürdük akıntı ve düşen kordondan bir parçanın göbeğinde olduğunu söyledi polip olarak geçiyormuş. Gümüş nitrat çubuğuyla yaktı 1 hafta önce akıntı kesildi ama polip düşmedi çocuk cerrahisinde yönlendirdi. Böyle bişey yaşayan var mı acaba polibi nasıl alıcaklar riskli mi içim içimi yiyor 😞😞