Edaberk Çok geçmiş olsun,bende bu Dediklerinizi deneyeceğim ama benim kızım asla kitap okutmaz sürekli ağzına alıyor elini uzatıyor vermeyince direk ağlıyor,en son 4 aylıkken okudum kitabı. Yani yanında sürekli biri olsun istiyor kızım aslında Kalabalık aileyiz sürekli annemlerle görüşüyoruz ama işte anlamadım ki neden böyle