Bebeğimi 23 günlük öksürük şikayetiyle gittik solunumu düşük çıktı hastaneye yatisimizi yaptılar 4 gündür hastbedeydik duzlmedi bugn yoğun bakıma aldılar ama izmite sevk olduk bulunduğumuz ilde boş yer yokmuş hastanelerde smdi bn sutumu sağıp buzluğa kxoyup dondrcam ama bı poşete çocuğun bikerelik içeceği kadarmi koymam lazm ayrı ayrı mı posetliyim yoksa poşetin aldığı kadar dolduruyummi