_Nehirim_ Yarın tam 8 aylık oluyoruz. Her gün değişiyor menüsü. Sadece örnek vericem.
Sabah 1 kaşık yulaf ununu yada irmiği 1 bardak su ile pişiriyorum. İçine yumurta sarısı. Bisküvi. Dut pekmezi. 30 cc kadarda formül mama ekliyorum.
Ara öğün uyuyor 150 cc formül mama.
Uyanınca gün kurusu kayısı püresi yapmıştım. Püre derken katkısız jöle kıvamında. Yoğurda ekleyip yediriyorum. Ama yoğury en fazla 1 saat tok tutuyor. Arkasından annemin yaptığı tarhananın içine 1 küp kuzu iliği katarak çorba veriyorum. Ama buda katı tok tutması için. 3 tatlı kaşığı tarhanayı 1,5 çay bardağı su ile ıslatıp 10 dakka bekletip sonra pişiriyorum. Tam ölçü bu.
Sonra uyku 150 cc mama
Uyanınca kendi yaptığım meyve püreleri var. Mesela bugün elma havuç muz irmikli olanı verdim. Elmayı havucu haşlıyorum. Sonra içine 1 yemek kaşığı irmik yada yulaf unu ekliyorum. Muzu ekliyorum 1 dakika daha pişiriyorum hepsini. Sonra blendırdan geçirip küçğk kavonozlara koyup sıcakken ters çeviriyorum. ılıyınca dolaba kaldırıyorumm 3 gün içinde tüketiyorum. Vermeden benmari usulü ısıtıp içine 30 cc formül mama ekliyorum.
Gecede 2 kez 150 cc mama veriyorum. 7.aydan beri böyleyiz diyebilirim.