Yas3min Hamilelikte oluşan vajina kararması ne zaman geçer, doğum yapalı 33 gün oldu. Bu kararmayi gördüğümde gerçekten kötü hissediyorum annem eski haline dönmesi aylar sürer diyor 😓😓
Aysedemirrrrr Yas3min ben doğum yapalı 6 ay oldu bariz şekilde azaldı çatlaklarım vardı koyu kahverengi ve alt tarafları nerdeyse bi parmak kalınlığında ve vıcık vıcıktı karnım toparladı. Son zamanlar da daha çok açıldığını görüyorum. Kantron yağı var onu kullan birebir iyi geliyor
Yaseoo Yas3min doğum yapalı 15 ay oldu gecmedi acaba sorun mu bende bnm nie gecmedi hele gögüslerim okdr kötü durumda ki piskolojımi bozdu bu ikisi
Aysedemirrrrr Mervemerveesk bence alıyor çatlakları da iyileştirir bütün deri hastalıklarına çok iyi geliyor
Yas3min Yaseoo benimde göğüslerim ve basenimde catlak cok oldu ikisininde 1 ay içinde rengi açılmaya başladı ama bikini bölgesi halâ aynı.. demek ki herkeste farklılık gösteriyor ama gerçekten çok çirkin duruyor. Zaten doğumla tüm vücut ciddi anlamda deforme oluyor onu kabullendim ama bu karartilar çatlaklar özgüvene zarar veriyor aynaya bakmayı canım istemiyor
Yaseoo Yas3min sana katılıroım smdi bu yorumu okudum ya kendime baktım soğudum ve ben kendmi begenmiyorken eşimi düşünemiyorum canım