Merhaba hanımlar 7 aylık kızım hâlâ dış çıkarmadı ama 10 gündür baya zorluyor kendini de bizi de yani uyku düzeni desen kalmadı aşırı huysuz ve ben bunu diş olarak düşünüyorum gece uykusundan ağlayarak uyanıyor gündüz aynı şekilde sizin bebekler ne zaman çıkardı veya belirtiler nelerdi hafifletmek için neler yaptınız ✍️