Ezgi79 Kızlar merhaba 2 hafta önce doğum yaptım ve 3gundur çok şiddetli bir şekilde kabızlık sorunu yaşıyorum çok ağrı oluyor oturağım da. Sizde de oldu mu olduysa nasıl geçirdiniz bu süreci neler içtiniz yediniz? Kullandığınız ilaç oldu mu?
cemre_-34 Ezgi79 kayısı suyu içmeni tavsiye ederim ve gaz yapacak yiyecekler yeme doktorun verdiği ilaçları içmeni tavsiye ederim ben beş kutu ilaç vermişti hem bagirsak düzenleyici hem demir hem vitamin vb şeyler sizin doktorunuz da vermesi gerekir bol yürüyüş yap gazin da cikar ayaklarını sıcak tut
Nurdanzdmr Ezgi79 bol bol kayısı ye kayısı suyu iç ve ekmek yeme ekmekte kabız yapabiliyor ben olmadım ama dikişim ödem oldu mesela 40 günde geçti ya herkesin farklı derdi oluyor cokk zor Allah yardım etsin