iperir_bul Annelere merhaba, bebeğim günde bir kez kaka yaparken birden günde 3-4 defa yapmaya başladı. Bu normalmi? Kilo kaybı yok huzursuzluk yok kafama taktım ishal desen çok dolmuyor bezi taşmıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor sizlerden cevap bekliyorum
Afram96 iperir_bul bizde 3.ayimiza girecegiz bizdede oyle oldu. İlk 1.ayi dolarken 5-6 defa yapiyordu. 2.ayinda gaz sancisi patlak verdi samp simplex ve biogaia icirmeye basladik 2gunde 1 yapmaya basladi. Simdilerde gunde 4 e cikar oldu. 2ay 22 gunluk 5300 kilosunuds begendi doktor gecis donemleri atak donemleri huy oldugu gibi boyle seylerde degisebiliyor dedi
Ayazmom1 iperir_bul şuan 5 aylığız 4. ay aşısından sonra bizde öyle olduk günde ¾ defa kaka yapıyor oğlumda hemşireye sordum doyduğu için öyle oluyor dedi ama öncesinde öyle bişey yoktu
Aysedemirrrrr iperir_bul dört aylıkken 10 12 14 gün yapmayıp acillik olduğumuzu bilirim öp öpte başına koy bacım
Msuke Benim bebeğim günde iş bazen dört defa kaka yapıyor . Sadece anne sütü ile besleniyor bence bir az mış . Şuan sevinmen lazım .
iperir_bul Afram96 bende gaz damlasını sab simplex kullanıyordum azaltmaya başladım sanırım o etken oluyor artışta. Doktoru kakayı azaltabilir demişti iyi sorun yok sanırım bu durumda sevindim
iperir_bul Afram96 ben günde iki kere sabah (7-8) akşam (7-8) damla veriyordum sadece akşamları vermeye başladım
iperir_bul Afram96 ben doktor kontrolünde azalttım 3. Ayını doldurduktan sonra. Ara ara gaz sorunu oluyor hala öyle rahat yapamıyor gazını