Minikkizimmm iyi de yakmak zorunda mı? Belki kullanmıyor odalarını, belki ona yaktığı derece sıcak geliyor. Buna da karışılmaz ama artık ya. Ben mesela kısa kollu ile duruyorum çünkü çok sıcağı hiç sevmiyorum. Evim 30 da yanar ama buna rağmen çok sıcak olur, gündüz kapatırım. Alt katım bunun için gelse tartışma çıkar sanırım aramızda.