Kubra1294 Fıtık. Bizim doğuştan vardı. Zamanla geçer bişey yapma dedi doktor. Doktora gidiyorsunuzdur onlara sorun zaten. Bizimki geçti. Kalıcı değilmiş şükür. Önemli olan kadıklara inen bişey varmı. Ara ara kontrol edin. Elinize top top bişeyler gelirse o zaman ameliyatlık bir durum olabiliyormuş. Doktor öyle söyledi