Aybuke01 SuhedAras16 bende 4 yıl önce oldum. Hayırlısı olsun sizin için ilk başlar biraz zor oluyor alışma sürecinde. Ama sonradan iyi ki olmuşum diyeceksiniz. Ameliyat sonrası diyetinize özen gösterin. Sağlıkla gitsin inşallah kilolar ❤️
TheBaby SuhedAras16 Canım yengem olmuştu. Zayıflası. Sonra eski düzen yemeye başladı. Şu an ameliyat olmadan önceki kilosuna döndü.
Miskokulum22 SuhedAras16 Bi yakınım oldu o birde bu seren serengilin olduğu ameliyattan oldu çok çok zayıfladı şuan herşeyi yiyemiyor çoğu şey yasak eğer yerse çok kötü oluyor ve daha da zayıflıyor 48 e kadar düştü lütfen sizde ondan olmayın çok zor çok.
uykucukoala SuhedAras16 kaç kilosunuz merak ettim birde özelde mi oluyorsunuz devlette mi özeldeyse eğer ne kadar alıyorlar
SuhedAras16 Miskokulum22 yok o baypas die var ondan olmucam o bağırsaktanda kestirmiş bana onu uygun görmüyorlar çünkü vejeteryanım midemin yarını alıcaklar dua edin güzel geçsin 5 aylık bebeğim var ☺️
1Dost Arkadaşımın iki yengesi de oldu biri eski haline döndü hiç dikkat etmiyordu fazla yeyince kusuyordu. Diğeri dikkat ediyormu bilmiyorum ama 2 çocuk doğurdu hala zayıf
tostosumm SuhedAras16 izmirde ekol hastanesinde Evet evet anlatın bende kardeşime söylerim benin arkadaşımda orda oldu geçmiş olsun şimdiden bol zayıflamalar inşallah
SuhedAras16 uykucukoala özelde oluyorum medical parkta bursada 1.70 boyum 115 kiloyum herşey içinde önhaxırlık 1 ay beslenme protein ameliyat 24 bin