Srhtzlyh Merhaba kızlar🙋🏻♀️ burada bir arkadaştan duymuştum ağda öncesi anestol pomad kullanıyorum acıyı hafifletiyor demişti. Acaba aranızda başka kullanan var mı bu şekilde?
ilkbahar Srhtzlyh hamilelikte görmüştüm buralarda kullanıldığını, ama lokal anestezik ilaç olduğu için kullanasım gelmedi, 😅tıbbı ilaçları amaçları dışında kullanmak tercihim değil 🙆♀️😃
Bsraklc92 Srhtzlyh ben lazere giderken emla diye bir krem kullanmıştım ama işe yaramamıştı onun yerine lazerden önce buz torbası koyuyorduk biraz bekletip sonra hemen atış yapıyordu gittiğim yerdeki kadın inan daha etkili 😂evet biraz donuyorsun ama uyuşuyor orası sende öyle yapabilirsin
Srhtzlyh ilkbahar doğru aslında ama bi deneyeyim diyorum ya genital bölgede can vermenin eşiğine geliyorum çünkü😬😅