Seydacy merhaba bizde 6 aylık klemp yontemiyle sünnet olduk 1 buçuk hafta falan oluyor hala kızarıklık var ilk klemp çıkınca şişmeye devam etti ondan sonra sisilik yavas yavaş inmeye başladı şuan şişlik var kızarıklık da var doktor normal dedi iyilesme süreci için bize pipi masaji yapin mantar kısmını dışarı çıkararak sonra sarı kantaron yağı dökun dedi o şekilde devam ediyoruz sislik kızarıklık ve morarma normal dedi kanama 1 2 damla olabilir oda normal çok olursa resim atın bakalım dedi benim bildiğim bukadar geçmiş olsun🙏