Prensescik 85 TL aliyodk 1ay önce bugün eşim aldı 140tl yazık gunah bu yavruların günahı ne alamayanlar ne yapacak bn hadi alıyorum buna bı el atılması lazım
Eylulllllll Prensescik hiç acımıyorlar , oysaki temel ihtiyaç . Onca bebek , ihtiyac iste …. Ne olacak halimiz bilmem..
Belosunannesi Prensescik 900 gramını dün eşim eczaneden 90 tl ye aldı ama bencede herşeye 1 gecede zam geliyo
Prensescik Eylulllllll sanki bundan başka seçenekleri var bebeklerin kalkipta inek sütümü verelim el kadar bebeklere bari günahsız yavrularımıza dokunmasalar
Prensescik Belosunannesi eşim akşam üzeri 140tl almış 90buldaysaniz bikactane daha alın bnce ne guzel