Acemianne75 Bebeğim 21 günlük 5 gündür gaz sancımız var kendini kasıyo ıkınıyo ve emerkendende yapıyo memeyi isteksiz tutuyo ne önerirsiniz? ### Teşekkürler****
Tugce3493 Acemianne75 kımyon cayı ıc. Bazıları ıkı kere ıcıyo ben her gun bır fincan iciyorum rahatlatıyo
papatyaannee Acemianne75 bizimde gaz problemimiz çoktu sab simplex ve biogaia hayat kurtardı diyebilirim