Kızlar merhaba oğlum 2,5 aylık emzirme sıklığı canı isteyince yani her ağladığında emzirmiyorum sadece artık emziği kabul etmeyince gerçekten acıktığını hissettiğimde emziriyorum. Bugün doktora gittim her 3 saatte bir emzirme mi söyledi ama bebeğim durmuyor yani 3 saati beklemiyor. Merak ettiğim sizin bebekleriniz kaç saatte bir emiyor ya da belli bir saat tutuyor musunuz?