cutecute1 pişmanlık değil ama yemeyene alternatif ararken zorlanıyoruz. Sürekli farklı tarif türetmeye, yeni tarif aramaya yapınca ağzına bile almaması aç kalacağını düşünmek çok üzüyor yoksa ayrı heyecanı var. Ben blw yöntemi ile besliyorum ben yedirmek istediğimde asla istemiyor ama çok seçici ön yargılı haliyle zorluyor neyseki emiyor. Diyip insan gönlümü rahatlatmadığım zaman olmuyor değil yada yemeğini hazırlayıp yemek yerine sadece ekmek yemesi ve yemek istememesi karşısında ne yapacağım şaşırmadığım olmuyor.