Başlıkta görüldüğü gibi sadece sağarak süt veriyor musunuz? Benim bebeğim 2 aylık meme reddi yaşıyoruz sağarak vermeye çalışıyorum ama az geliyor sağarak çoğalır diye düşünüyorum çoğalıyor mu? Ve mama kullanıyorum siz nasıl yapıyorsunuz? Bazen sağamadığım zamanlarda oluyor azalır gibi oluyor çoğaltabilir miyim sürekli sağım yapsam?