Mervenis Pardon siz ne istiyorsunuz ? Bence ona karar verin önce. Hangi ülkeler kapılarını kapattı çok merak ettim cidden, çünkü bütün dünya sadece varyantların veya çok yoğun olan ülkeri kapattı aynı bizim yaptığımız gibi, yani kimse tamamen ülkeyi kapatmadı. Ayrıca ilk yorumumda bu hükümetten gram haz etmediğimi söyledim beni onları savunuyor gibi göstermeyin. Önce yazdıklarımı güzelce okuyun sonra bana çıkışın ben tv izleyin bir insan değilim zaten, gelipte ordan gördüklerimi söylemem size aklı selim şekilde cevap verdim kimseyi savunmam babamın oğlumu ki savunayım ? Konu kapanmaydı bende ona göre cevap verdim eğer konu parasal ve yardımlarsa zaten aynı fikirdeyiz. Lakin şuda bir gerçek hic bir ülke senelerce kapanıp vatandaşına para yardımı yapamaz yapsa dahi dünyanın bir işleyişi var bunlar olmak zorunda. Çalışmak zorunda herkes yoksa hayat yok olur hanımefendi. Çin kapandı çok sağlam tedbirler aldı bitti mi virüs ? Hayır hala yayılıyor. Laboratuvarda yapılan bir virüsten bahsediyoruz hiç bir şeyin kesin çözümü yok bununla yaşamaya alışmak zorundayız. Bak sizinde eşiniz işinden olmuş değer mi buna ? Kapanmak hic bir sekilde çözüm değil ya bunu anlamak zor değil. Ayrıca şunu da belirtmek isterim gidip birilerini görmeme gerek yoktu çünkü bende aynı olayları yaşadım parasal sıkıntım oldu, yeni doğum yapmıştım aile desteğiyle durdum çok uzun süre ve devlet bana 1 lira bile vermedi yani insanları tanımadan yargılamayın. Ben bu sorunları yaşayan biri olarak diyorum zaten kapanma olmamalı diye, çünkü eğer kapanırsak hersey daha kötü olacak daha yaralarımızı saramadık bile…