Kızlar bebek arabamı satıyorum. Az kullanabildim bebeğim büyüdü. Harika bir arabadır. İlk altı ay portbebeyi taktım. Sonra arabaya geçtim. Baston şeklinde olduğu için kolay kapanıyor ve hafif. Oto koltuğu da arabaya takılabiliyor. Alana hayırlı olsun sıfırı 6300 şu an. Ben 1400 e vereceğim inşallah. İstanbul içi heryere elden teslim edebilirim.