Merhaba anneler oğluşum 6 ay 11 günlük ailecek grip olduk önce eşim sonra ben sonrada oğluma gecri iki gün boyunca çok dikkat ettm evde maskeyle gezdğim halde yine de bulaştı maalesef emgel olamadım😰 ateşi yoktu iki gündür öksürük burun akıntısı huzursuzluk var bugün sabah yıne baktım ateşi yok gibi kafası hafif sıcak avuç içleri sıcak geldı doğru sonucu almak için rectal yoldan ateşini ölçtüm 37.4 çıktı çok mu yüksek acaba normal mi