yaramaz_bocegim Merhaba anneler bugün oğlum 1 yaş aşısı oldu 3 tane bacaktan vurdular üzüntüden banyoyu sormayı unuttum 🤦♀️ bugün de blw yaptırasım tuttu saçına kadar köfte içinde 🤦♀️ yıkasam bişey olur mu bilgisi olan var mı 🤔
Slyshn yaramaz_bocegim iki gün yıkamayın denmişti bize. 1 yaş aşılarında yıkanmıyor dedi hemşire. Biz de aynısını yaşamıştık eşim tuttu ben sadece başını yıkadım
Adaaa_ Bize banyo yaptırabilirsiniz demişlerdi.. Ben aşıya gitmeden yaptırdığım için yaptırmadı o gün.. Bide 2 bacak Bi koldu bizim sizin nasıl 3 tanesinde bacakta oluyo
yaramaz_bocegim Adaaa_ valla üstünü açma deyince bende şaşırdım 2 kol 1 bacak depil dedim yok 3 bacak vuruyoruz fark etmiyor dedi. Allahtan ki emeklemesine falan etki etmedi 🙄