babyandmom1 Hamile değilim yakın zamanda da düşünmüyorum. Merak ettim 2 sezaryen arası ne kadar? İlk sezaryen mi daha zordu 2.mi?
Belinayada babyandmom1 benim ilki kolay gectti ama bebeğimi kaybettim 2020 ocak ayında doğum yaptim ikincisi 2021 Eylül de oldu kizim doğdu şükür sağlıklı ama çok zordu suann 5 aylık oldu ama hala hatırladıkça çok korkuyorum kolik ti kızım belki ondan
Asel_almina babyandmom1 3 yıl arayla ilkinde devlet hastanesinde 5 gün kaldım normal doğum için 4 suni sancı verdiler sancı vücudum da his edilmediği için açılmam olmadı o yüzden özel hastaneye gittim sezaryen oldum komple batırılarak oldum zaten devlet hastanesinde baya bitkin düşmüştüm doğum olcak diye bişey yedirmiyorlardı 2 hafta da toparladım kendimi ilk doğumumda 2. De belden sezaryen oldum hiç yatmadım hastaneden çıkıp eve geldiğimde yemeğimi falan da yaptım 2. Daha rahat geçti benim için ilk doğumumda yıpranmıştım baya zaten
Miniklerinannesi0620 babyandmom1 İlk sezeryanim 6 Kasım 2018 de oldum yarım saat içinde oldu bitti aman bu muydu dedim hemen ayaklandim sanki hiç olmamış gibi 2. Sezeryanim 20 Ocak 2020 de oldum hamileliğimde çok zordu doğumunda öyle oldu kızımı gördükten sonra uyutmak zorunda kaldılar tanisiyonum çok düşmüş yukseltemediler evde çok kötüydü o kabızlık için veren ilaç beni öldürdü sancidan duramadim aklı olan da icmesin daha iyi valla
busramine 2 sezeryan arası 23 ay, her ikisinde de eve geldikten sonra ayaklandım ama 2. de hastanedeki ilk günüm çok ağrılı geçti dikişlerim iç etlerim çok yanıyordu.
busramine bireylulannesi ilk sezeryanım başlangıcında önce suni sancı almıştım fakat açılmam olmayınca sezeryana döndü. İlk gün gazımı çıkartıp yürüyüp ertesi gün taburcu olmuştum. Doğumdan önce lohusayım yatıcam diye kendimi tembihlerken, doğumdan sonra kendimi hiç yatarken hatırlamıyorum bile.
findikannesi Asel_almina hastanede hiç yatmadık mı yani bir gece bile doktor nasıl izin verdi bende şuan hamileyim de bende evime gelmek istiyorum çünkü 3 yaşında oğlum var onu yalnız bırak ak istemiyorum
Belosunannesi babyandmom1 41 ay arası 2. Sezeryanim daha zordu ama ameliyat olarak rahmim ve bagirsaklarimda yapışma olmuş içimden parca aldılar yoksa 2. Gün ayaktaydım ikisindede
Sevinc-Berke babyandmom1 23 gün oldu sezaryan doğum yapalı 2nci sezaryanım bu ilkime göre daha zor geçti toparlanamadım kolay kolay nedense bende şaşırdım tez canli biride değilim halbuki hala daha bazen ağrı vuruyor nefes alamıyorum 😏