Zuhalhlt Kizlar ben 3 ay önce sezaryen oldum 2 gündür dikislerimde hafif ağrı var biraz da sis gibi dokununca icde ki dikisi hissediyorum neden oldu acaba 2 gün önce temizlik yaptım koltukları çektim acaba ondan mı oldu
Aybarsmom1 Zuhalhlt olablir canım dişiklerin daha yeni çok zorlamaman gerekiyor iç dikişin çok önemli
cileklisakiz Zuhalhlt bende 3 ay önce sezeryan oldum geçen gaz sancım olunca dikiş yerim çok çok ağrıdı aynı senin gibi dikiş yerlerini hissettim tamamen iyileşmesi 1 yılı bulur koltukları falan çekip kendini yorduysan ondan olmuştur yada üşüttüysen