Arkadaşlar benim 6 aylık bebeğim var 4 buçuk aya kadar emzirip mama veriyordum stres vs yüzünden bi anda sütüm kesildi sürekli sağıyordum emziriyordu gelmiyordu şuan bi sıkayım dedim arada sıkıp bakıyorum 1 damla süt gibi şeffaf bişey geldi süt olabilir mi tekrardan gelir mi sütüm çoğalması için neler yapabilirim başına böyle bişey gelen var mı