Doğum yapalı neredeyse 1 yıl oldu oğlum 20sinde yaşına girecek ben hala adet olmadım. Bugün sol kasığımda ağrı var batma gibi. Akıntı da var ama az. Normalde adet zamanı hiç ağrım sızım olmaz sizce geç kaldığım için olmuş olabilir mi? Bu arada özellikle geceleri çok düzenli emziriyorum. Kafamı karıştırdılar hamile olabilirsin diye???