Canım öncelikle anladigim kadarıyla doktor önerisiyle almadın ya da doktorun doz önerisini duymadın. Biogaia 5 damla şeklinde günde 1 sefer kullanılır. Gaz damlası değil bağırsak geliştirici bir damladır. Dolaylı yoldan gaz çıkarmasına az da olsa yardım eder. Asıl kaka yapmasına ve sindirime iyi gelir. Gaz yapma gibi bi durumu olmaz ama tabi ki bağırsakları çalıştırdığı için eskisine nazaran daha rahat gaz çıkarma, kaka yapma durumu gozlemlenir