Bebeğim 11+1 bugün. Sabah kahvaltı mama öğlen yemeği mama akşam yemeği mama şeklinde veriyorum. Gece de 2 defa mama veriyorum. Mamayı her defasında 180 cc veriyorum. Çok mu veriyorum kusuyor yemek yedirirken bazen çok geliyor anlıyorum. Üşütme hastalık yok çok şükür. Siz nasıl veriyorsunuz? Ara öğüne yer kalmıyor bu kadar yedirince. Bazen muhallebi yapınca akşam yatarken verebiliyorum anca mama yerine