Kızlar kızım 3 ay 7 günlük kahvaltı etmek için onu slona bıraktım bende mutfaktaydım yatıyordu yerde altını değiştirmiştim yanına bitane ıslak mendil vardı ben ıslak mendili yıkıyorum tabi içeri bi geldim onu almış emiyor yani çok kaynar suyla falan yıkamadım ama yıkadım çok aşırı ıslakta değildi sizce bişey olurmu acaba bi bilginiz varmı bende emdim ıslak mendili hani tam yıkayamadıysam diye kokusu falan var ama öyle bi su glemedi ağzıma allahım neler yaptıyor bu çocuk bana sizce bişey olurmu bişginz varmı