Duuyguu Kızlar merhaba, hepsiburada da baby turco ürünlerinde 2.ürün 1tl. Yenidoğan ıslak mendilini kullanan var mı nasıl ürünleri acaba?
Cilema10 Duuyguu Islak mendilini kullandım çok güzel ama bezi çok kötü kızımın poposunu pişik yapti ve tüm çiş ön tarafta toplandı
Ulkuverasmom Duuyguu baby turco doğadan kullanıyorum çok memnunum kokusu dokusu çok güzel zeytinyağlı 😍
Eminerd Duuyguu ıslak mendilini kullanıyorum kalınlık büyüklük ıslaklık olarak gayet iyi 👍🏻 Bebek bezini de kullandık 20 li paketini aldık bi deneyelim diyerek ama gerçekten kalitesiz ve kalıp olarak aşırı küçük
Duuyguu O zaman alınabilir düşünen varsa değerlendirin baya uyguna geliyor 24 paket 125tlye hepsiburadada