Umayimveannesi honeysmom iki aya bir kaç gün kaldı bizde ben ne zaman isterse veriyorum doymazsa mama teklif ediyorum
NilAsyaMom honeysmom ben alarm kurdum 2 aya kadar 2 saatte bir. Sonra doktorum artık uyandırma acıkırsa uyanır demişti öyle devam ettik 😍 şimdi 7 aylık olacak 2-3 kere uyanıyor gece
Umayimveannesi honeysmom bazen 2 saatte bazen 3 saatte bir kalkıyor kendine göre ayarlıyor işte baktım 4 saat uyursa Umay diyorum emmek istermisin mırın kırın altını değiştiriyorum kalkıyor zaten
honeysmom NilAsyaMom Bana da doktorum 3 saatte bir dedi uyanmazsada ben uyandırıyorum geceleri. 2 aydan sonra bakalım ne diyecek 🙈
1kiz1oglan- Ne zaman isterse ne kadar isterse emziriyorum , uyandirmiyorum ,çoğu zaman kendisi bırakıyor bazende uzun süre emip uykuya dalınca ben çekip yatırıyorum
Terazianne06 Bebeğim 2.5 aylık geceleri o ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum . Tabi 40 50 gün olana kadar her gece 3 saatte bir emziriyordum . Şimdi kendi rutinine bıraktım . Gündüzleri hep aynı 2 3 saat arası kendi çıkardığı seslerden anlıyorum istediğini doyuruyorum