Sedef_nisa Bebeğim 11 aylık 2 haftadır geçmeyen ishali vardı bugün doktora gittiğimizde karaciger enzimlerinin çok yüksek olduğunu araştırılması gerektiğini soylediler benim gibi ayni durumu yasayan var mi
Danerys Sedef_nisa üstte kalsın. Hamileyken dediler. Kovid geçirmişim ben. Enfeksiyon da yükseltebiliyormuş
Deletedmom626372 Sedef_nisa ay ben de bunu arıyordum post açacaktım. 16 aylık kızım karaciğer enzimlerinde yüksek çıktı değer e nabızdan gördüm . Doktor tüm tahliller çıkınca 20 güm sonra gel dedi yarın gidicem çok korktum. Sizinkiler kaç çıktı ? Bir de neden istediler sizden bu tahlili ?
Deletedmom626372 Sedef_nisa benim kızımın da 57 çıktı ama geçmiş tahlillerine baktım hep 55 -56 bu aralarda çıkmış sonuçları ve o zaman doktorlar sonuçlara normal demişti. Bu tahlilleri dikkatimi çekti anlamadım eğer sürekli bu sayılarda çıkıyorsa neden normal dediler acaba . Referans aralığından yüksek
Sedef_nisa Deletedmom626372 Benimki degerlerinden baya yüksek olunca ben korktum acaba neden bu sekilde
Deletedmom626372 Sedef_nisa ben yarın göstericem sonuçları rahatlamak için. Sizde mutlaka gösterin eğer bu dönemlerde ilaç kullandıysa ilaçlarda yükseltiyormuş
Sedef_nisa Deletedmom626372 evet baya gribal enfeksiyon gecirdi ve çok ilac kullandık onun etkisi olabilir