Merhaba, bugün pozitif cıktı sonucum öksürük ve arada gelen 10 dakikalık sıtma nöbetleri dısında bi belirtim yok çok şükür. İlaç vermiyolarmış artık agır olmadıkca, 2 yasında bebeğim var yapmamı önerdiğiniz bişey varmı, zaten 3 gündür cift maske dolaşıyorum kucagıma almıyorum, temastan uzak durmaya calışıyorum. Zaten bağışıklığı düşük sürekli hasta, napabilirim yardımcı olursanız sevinirim