54asliii Kızlar kırkımızın çıktığı bi kaç hafta oldu sezeryan olduktan sonra gitmiştim ultrosonla muayeneye herhangi bir sorun yoktu çokta güzel demişti. 40 ın çıkınca yeniden gel bir bakalım demişti gitmesem sorun olur mu ki ?
papatyaannee 54asliii Benim doktorum da kırkım çıkınca çağırmıştı özelde doğum yaptım kırkım çıkınca gittim rahim aşağı inmiş mi vs dikişlerin son durumu kontrol edildi bence ihmal etmeyin gidin derim
Littlebird 54asliii ben de gitmiştim sorun yoktu. Rahmin durumuna bakıyor toparlanmış mı diye bir de iç dikişlere bakıyor hatırladığım kadarıyla
DurununAnnesiiii 54asliii banada demişti doktorum ama bende gitmedim. Çok şükür bi sıkıntım yoktu o yüzden getmedim.
54asliii DurununAnnesiiii benimde herhangi bi sıkıntım yok şuan bir dünya uğraş gerektiriyor sezeryandan 10 gün sonra gitmiştim ama randevusuz sonra 40 içinde gideyim dedim randevu al gel dediler alt tarafı 5 dakika sürmüyor bakıyor ee çocukla da zor oluyor gitmek istemiyorum o yüzden sorunum yok zaten