Sefeff Okuduğumu anlıyorum çok şükür. Edebiyat öğretmeniyim.
Her çocuk biriciktir. Dolayısıyla da gelişimi değişkenlik gösterir.
En ufak şeyden kompleks yapacaksanız kendinizi bir kafese kapatın ve orada yaşayın.
Kimsenin yaptığı yorum sizi ilgilendirmezken eleştiri yapma hakkonı kendinizde görüyor, başkası sizi eleştirince “ Sizi ilgilendirmiyor.” oluyor.
TDK “kompleks” kelimesini bir araştırın. Çünkü vücut bulmuş halisiniz.