LavininAnnesii Eşim bugün hiçbir yerde bulamamış ve eczacı artık üretilmeyeceğini söylemiş. Doğru mu ? Bilgisi olan var mı
Bebegimm1 LavininAnnesii market raflarinda dolu bence zam yapicaklardir bahane olabilir. Migros carrefours gibi yerlerde var e bebekde de olabilir ben çok rahat her markette buluyorum
BalarisiYusra LavininAnnesii eczacılarda bişeyi bulamayınca hemen üretimde yok diyorlar Bi kere kızıma antibiyotik yazmıştı doktor. eşim 2tane nöbetçi eczaneye gitti bulamadı. üretilmiyo artık demiş eczacı piyasada yok demiş. ertesi günü evimin önündeki ezcaneden buldum 🤷♀️😅
gs271019 LavininAnnesii internetten alın ben çok uzun zamandır internetten alıyorum, hem daha uygun mhemde aramanıza gerek kalmıyro
Hygge LavininAnnesii Bir anne daha post açmıştı geçenlerde, bebelac üretimi durduracakmış diye. Biz daha bugün sipariş verdik internetten 900gr, bilemiyorum 🤷
LavininAnnesii Bebegimm1 carrefour e bebek yok burda muşta yaşıyorum öyle çok fazla zincir market vs yok. Zaten zor buluyoduk şimdi de hiç kalmamış. Eczacı biz sipariş verecektik üretimden kalktı dediler demiş
Bebegimm1 LavininAnnesii netten siparis verin ben zam gelicegini duyunca 6 kutu falan almistim baya uygundu simdi bir mamaya 50 tl fark oduyoruz 🤦🏻♀️ bizim insanimiz çok firsatci nerden kâr ederim diye dusunuyorlar.Allah islah etsin bebeklerin rizkina bile göz dikiyorlar
LavininAnnesii BalarisiYusra yalan mı yani şimdi ya ? Bende hangi mamaya geçicem diye kara kara düşünüyorum 😂
LavininAnnesii gs271019 şimdi hepsiburadadan sipariş verdim doktor kontrolüne kadar idare edelim doktor neyi önerirse onunla devam edelim diyodum ama gerçek değilmiş galiba ya😂
BalarisiYusra LavininAnnesii bilmem ki trendyolda felan bi ton var 😀 Trendyol hızlı markette bile gördüm
LavininAnnesii ikiKudurukAnnesi verdim şimdi bakalım zaten eğer üretimden kalkmışsa internete de yansır bu. Bu arada burda burger king de yok ismini görünce hasretim depreşti 😂
Ceren_301121 LavininAnnesii bizde onu kullanıyoruz bizede aynı şey denildi sonunu markette buldum aldım bitince napıcam düşünüyorum