Esssmaa93 Yaşayan var mı kızlar neden böyle yapıyor 3-4 gündür dudağını büzerek acı çekiyormuş gibi ağlıyor sonra tekrar emiyor
dinle_beni_bi Esssmaa93 yediklerinizden tadı değişmiş olabilir Gaz sancısı olabilir Süt gelmiyor\yada fazla geliyor olabilir.
Yesimiss Esssmaa93 benim de oluyor olduğunda göğsüme yatırıp gazını çıkarıyorum sonra sakince emmeye devam ediyor