NehirinAnnesiii Kızlar 9 aylık bebeğim için doğal güzel bir bebek nemlendirici krem önerirmisiniz kullanıp memnun kaldığınız yüz vücut için nemlendiricisi
Kayra_Hatice NehirinAnnesiii https://ty.gl/e5cbihqs1e Bunu kullanıyorum Badem yağı hindistan cevizi gibi ürünler
Nilunas NehirinAnnesiii kızımın egzaması var canım doktor sürebilirisn dedi gece sürüyorum sadece sabaha kadar nemli oluyor cildi
Kayra_Hatice NehirinAnnesiii 38 tl kadar düştü stokladım zaman zaman düşüyor şuan yükseliyor 90 tl ye kadar çıktığını gördüm
Kayra_Hatice NehirinAnnesiii bu arada pişiğe falanda iyi geliyor. Pişik kremi de kullanmıyorum. Sarı kantoron yine hindistan yada linkini verdiğimi kullanıyorum pişiğin durumuna göre
dnzcyc Kızımın cildi çok hassas ve kuru doktor bioderma atodermi önerdi, çok memnunum. Ondan önce mustelanın avokadolu losyonunu kullanıyordum yeterli gelmiyordu.