Bende ilk aptamil kullandim cok gaz sorunu yasadik sonra evolvia ya gectim oda ilklerde iyidi ama sonradan gaz yapmaya basladi simdi arastirmam sonucunda similac mamayi siparis verdim henuz kullanmadim ama gazi en aza indirdigini okudum yorumlarinda hep ve baska ulkelerde en cok tavsiye edilen mamalardan biriymis